PAKOWANIE I DOSTAWA
Czym i kiedy wysyłamy Twoje paczki?
Przesyłki wysyłamy do naszych klientów przy pomocy firmy kurierskiej zarówno do paczkomatów jak i pod wskazany adres.
Zamówienia pakowane są do wysyłki w ciągu 12 h od wpłynięcia zamówienia.
Czas dostawy zamówienia = czas pakowania zamówienia + czas dostarczenia (poniedziałek – piątek).
Wysyłki odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.
Klient, który wybrał opcję płatności zwykłym przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać numer składanego zamówienia.
Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługi sklepu internetowego.
DARMOWA DOSTAWA
Przy zamówieniu o wartości większej od 100 zł, towar wysyłamy na nasz koszt!
INFORMACJE
Wszystkie paczki są ubezpieczone i zapakowane w sposób w pełni zapewniający bezpieczny transport zakupionych produktów.
Kurierzy doręczają przesyłki pod wskazany adres od 8 do 17 – zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia – może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy! )
Sklep udanewypieki.com.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki.
Po nadaniu paczki i przekazania jej kurierowi poinformujemy Cię e-mailowo o numerze listu przewozowego.
Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki – prosimy o kontakt z firmą kurierską lub naszym biurem.
- Infolinia Inpost: 722 444 000 lub 801 400 100
- Kontakt mailowy Inpost: Formularz kontaktowy
śledzenie paczki Inpost
- Śledź swoją paczkę w drodze do paczkomatu: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=
- Znajdź swój paczkomat w swojej okolicy: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.
Najczęstsze pytania o wysyłkę
Jak należy postępować, gdy dostarczone przez kuriera zamówienie ma ślady uszkodzenia?
W trakcie odbioru przesyłki proszę sprawdzić stan opakowania czy nie jest uszkodzone. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia to kupujący ma prawo żądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu. Jeśli zawartość przesyłki została uszkodzona kupujący może odmówić przyjęcia przesyłki. O fakcie spisania protokołu lub nieprzyjęcia przesyłki należy powiadomić sprzedającego.
Jak należy postępować, gdy przesyłka doręczona do paczkomatu ma ślady uszkodzenia?
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w paczkomacie prosimy o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio przy urządzeniu. Należy wykonywać instrukcje wyświetlane na ekranie, ” CZY MASZ ZASTRZEŻENIA DO PRZESYŁKI?” należy zaznaczyć odpowiednią opcje i paczkę zostawić w paczkomacie. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z paczkomatu, wówczas musi się udać do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację.
Czy sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych kosztów wysyłki jeżeli ten wyśle towar, a klient go nie odbierze?
Jeżeli przedsiębiorca wyśle towar, a konsument go nie odbierze, przedsiębiorca ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Konsument może zwolnić się z odpowiedzialności, wykazując, że nie odebrał przesyłki nie ze swojej winy. (podstawa prawna: art. 471 Kodeksu cywilnego)